Meld je aan voor een intakegesprek
Een energiezuinig, comfortabel en duurzaam gebouw: hoe maak je jouw VvE klaar voor de toekomst?
Gemeente Oss helpt je hierbij met een gratis digitaal intakegesprek van ongeveer een uur. Je krijgt direct antwoord op je eerste vragen en ontvangt daarna een korte samenvatting van het gesprek met de kansen en mogelijke vervolgstappen.
Na aanmelding krijg je een e-mail met een link naar een vragenlijst. Zo krijgen we snel een goed beeld van je VvE en jullie wensen.
Doe je mee? Meld je snel aan via onderstaand formulier!
Meld je hier aan!
"*" geeft vereiste velden aan