Werken bij

Werken bij

VvE Belang is de belangorganisatie voor VvE’s in Nederland en vertegenwoordigt bijna 400.000 appartementen. Dagelijks helpen we VvE-besturen en eigenaars met het goed functioneren van hun VvE. Stichting VvE Belang beschikt over een gedegen en specifieke kennis op het gebied van het appartementsrecht en volgt alle ontwikkelingen hieromtrent op de voet. We lobbyen in de richting van de Rijksoverheid, lokale overheden en de politieke partijen. Om de VvE’s goed te helpen hebben we diverse producten en diensten ontwikkeld. VvE Belang heeft diverse online en offline communicatiekanalen, die in het contact met de achterban steeds belangrijker worden.

VTCB

Binnen VvE Belang draait een Brabants project met 5 gemeenten en 3 VvE-beheerders. Het doel van dit project is VvE's aan te zetten tot en te helpen met hun duurzaamheidsplannen. Binnen dit project word je de comminicatieadviseur en verricht je alle werkzaamheden die nodig zijn om belangstellende VvE's te bereiken en te informeren en de deelnemers in het project te ontzorgen op het terrein van communicatie. Dat wil zeggen dat je onder andere verantwoordelijke wordt voor de mailbox, de website (content) en nieuwsbrieven.

VvE Belang

Als communicatieadviseur ben je verantwoordelijk voor de content op onze website, social media en onze nieuwsbrieven. Daarnaast ondersteun je de afdelingen bij de uitvoering van webinars, bijeenkomsten en campagnes. En je ontwikkelt (online)materialen voor workshops en projecten. Dat doe je door de juiste doelgroep aan te spreken met een aantrekkelijk verhaal.

Je bouwt mee aan onze website en bent betrokken bij het onderhoud van de website (CMS), waarin customer journeys zijn vormgegeven.

Je maakt en bewaakt de contentplanning voor al deze media.

Functie-vereisten:

  • minimaal een afgeronde MBO+ of HBO-opleiding op het gebied van communicatie en media en minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op dit terrein.
  • ervaring met marketing is een pré;
  • ervaring met het schrijven van web- en brochureteksten;
  • ervaring met content management;
  • ervaring met publiceren en beheren van content en het vertalen van contentstrategie naar concrete middelen;
  • ervaring met het coördineren en afstemmen van communicatie-activiteiten binnen projecten;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • een prettige en heldere schrijfstijl;
  • je hebt ervaring met SEO , HTML, CSS en het werken met CMS (WordPress);
  • je bent actief op verschillende sociale media;
    ervaring of interesse met fotografie, video en beeldredactie is een pré.

Competenties:

  • resultaatgerichtheid
  • nauwgezet
  • initiatiefrijk
  • samenwerken
  • zelfstandigheid
  • plannen en organiseren

Contractduur: 12 maanden

Bespreekbare uren: 24-40 per week

Startdatum: Bij voorkeur z.s.m.

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Bepaalde tijd

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Pensioen
  • Personeelskorting
  • Reiskostenvergoeding
  • Werk vanuit huis

Ervaring:

relevante : 3 jaar (Vereist)

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Bonusregeling
  • Vakantiegeld

Werklocatie: Hybride werken in 4904 SK Oosterhout

Contact

Bent u de juiste persoon voor deze job? Reageer dan op onze vacature op Indeed

085 237 74 44 Bel voor advies